loading...
کلینیک سرطان ایران
sara بازدید : 6 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دیوارپوش‌ پی وی سی با ساختاری که دارد به صورت ورق‌های بزرگ تولید می‌شود. این ورق‌ها معمولاً به شکل پنل‌هایی که به هم متصل می‌شوند طراحی می‌شوند و برای پوشش دیوارها و سقف‌ ها استفاده می‌شوند.

شرکت اختر پلاست سپاهان یکی از کارخانجات برتر تولید انواع دیوارپوش پی وی سی (PVC) در کشور می باشد که با سابقه فعالیت از سال 1385 بخشی از نیاز کشور را در زمینه انواع دیوارپوش PVC با نام و برند آلــپر فراهم کرده و در سال های گذشته توانسته بخشی عظیمی از محصولات خود را به خارج از کشور از قبیل عراق ، افغانستان و تاجیکستان صادر کند. شما می توانید انواع دیوارپوش پی وی سی را با قیمت مناسب و با کیفیت بسیار بالا برای مصارف مختلف داشته باشید.
سایزهای دیوارپوش پی وی سی
قیمت دیوارپوش پی وی سی (PVC) بر اساس سایز، عرض و شکل ظاهری دسته بندی می شوند که طیف وسیعی از درخواست مشتریان را می تواند پاسخگو باشد. شرکت اختر پلاست سپاهان با برند تجاری آلپر تولید کننده دیوارپوش پی وی سی در سایز ۳۰ سانت می باشد. دیوارپوش پی وی سی 30 سانت با توجه به عرض مناسب از زیبایی بهتری برخوردار است و در عین حال با توجه به پهنای استاندارد سرعت بیشتری در نصب را شامل می شود.
خرید دیوارپوش پی وی سی
قبل از خرید دیوارپوش پی وی سی، به چندین عامل مهم باید توجه داشته باشید:

ابعاد و متراژ: ابتدا ابعاد دیوار یا سقفی که قصد نصب دیوارپوش پی وی سی روی آن دارید را اندازه‌گیری کنید تا مقدار مورد نیاز از دیوارپوش را محاسبه کنید.

رنگ و طرح: دیوارپوش‌های PVC در انواع مختلف رنگ و طرح‌ها موجود هستند، بنابراین مطمئن شوید که رنگ و طرحی را انتخاب می‌کنید که با دکوراسیون داخلی منزلتان سازگار است.

ضخامت و کیفیت: کیفیت دیوارپوش پی وی سی می‌تواند متفاوت باشد. بهتر است از محصولات با کیفیت عالی استفاده کنید تا دیوارپوش شما دارای مقاومت و دوام بیشتری باشد.

کاربردهای دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش برای سوله های صنعتی
دیوارپوش و دیوار کاذب ویلاها و ساختمان های مسکونی و هتل و مهمانسراها
دیوارپوش پی وی سی و دیوار کاذب کانکس های ثابت و متحرک
دیوارپوش مجتمع های تجاری و اداری
دیوارپوش انبارها ، سالن های مرغداری و….
استفاده در مراکز پزشکی،اداری،تجاری،مسکونی،تفریحی ،آموزشی ،بهداشتی و غیره
دیوارپوش پی وی سی در فضای داخلی فرودگاه ها ، راه آهن و …

sara بازدید : 3 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ماربل شیت امپرادور – سنگ مصنوعی همانطور که از نامش بر می آید طرح و رنگی شبیه به مرمریت امپرادور دارد. این ورق تاپ شیت دارای زمینه قهوه ای – عسلی همراه با رگه و خطوط سفید است. از این سنگ مصنوعی پی وی سی (PVC) می توان در فضا های مختلفی همچون دیوار لابی، حال و پذیرایی، دیوار راه پله و به طور کلی دیوار های داخلی ساختمان و همچنین به صورت اسلب استفاده کرد.در صورتی که نوع نور گذر این ورق ماربل شیت را سفارش دهید، میتوانید با استفاده از چراغ های LED در پشت آن زیبایی را دو چندان نمایید. این محصول برای دیوار لابی ساختمان ها و هتل ها، رستوران ها، دیوار هال و پذیرایی و … با سبک و دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است.

ویژگی های ماربل شیت امپرادور – سنگ مصنوعی
ماربل شیت امپرادور – سنگ مصنوعی در ابعاد ۱۲۰ در ۲۸۰ سانت با ضخامت ۲ میل تولید می شود. همچنین قابلیت سفارشی سازی در ابعاد دلخواه نیز امکان پذیر است.
این تاپشیت در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم بوده و به راحتی میتوانید در محیط های در معرض رطوبت همچون حمام و سرویس های بهداشتی از آن استفاده نمایید.
وزن سبک و نصب آسان و راحت از دیگر ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود.
ابعاد و ضخامت ورق های ماربل شیت
دیوارپوش ماربل شیت – تاپ شیت (و یا به نوعی سنگ مصنوعی از لحاظ شکل ظاهری) با ضخامت های ۲ و ۳ میل در ابعاد استاندارد ۱۲۰ در ۲۸۰ سانت و همچنین ابعاد دلخواه قابل سفارش است. علاوه بر این، ورق های ماربل شیت با ضخامت ۳ میل از قابلیت عبور نور نیز برخوردار هستند. در این تصویر نمونه ای از طرح ماربل شیت امپرادور را در اندازه ی ۴۰ در ۱۲۰ مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است که ویژگی «قابلیت عبور نور» در ورق های تاپشیت تنها در ضخامت ۳ میل امکان پذیر خواهد بود.

کاربرد های ماربل شیت امپرادور – سنگ مصنوعی
دیوار پوش فضای داخلی در تمامی بخش های ساختمان
دیوار پوش مشاعات ساختمانی
از بهترین گزینه ها برای دیوارپوش رستوران ها و غذاخوری ها (آنتی باکتریال – نظافت آسان و شیک)
پشت ال سی دی
طراحی و اجرای میز کانتر پذیرش، صندوق و…
صفحه کابینت و بین کابینتی
سقف کاذب (با قابلیت عبور نور)
پوشش ستون ها
مناسب محیط های در معرض رطوبت همچون حمام و سرویس های بهداشتی
فضا سازی مکان های خدماتی و رفاهی
قیمت تمام شده ماربل شیت با نصب
قیمت نصب هر ورق ماربل شیت در تاریخ آذر ماه ۱۴۰۲، به صورت زیر محاسبه میشود:

قیمت تمام شده نصب، تا ۴ ورق ماربل شیت – هر ورق حدود ۴۰ درصد (بدون هیچگونه هزینه دیگر شامل ایاب ذهاب و …)
قیمت تمام شده نصب، از ۴ ورق به بالا – هر ورق حدود ۳۰ درصد
با توجه به قیمت نصب، چسب و ابزار های بکار گرفته شده، قیمت تمام شده و نصب شده بین ۱ تا ۱.۵ برابر هر ورق ماربل شیت خواهد بود. به عنوان مثال اگر ورق ماربل شیت یک میلیون تومان باشد، قیمت تمام شده نصب آن به همراه چسب و ابزار بین یک تا یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

sara بازدید : 6 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دیوارپوش ترمووال AGT با طرح و رنگ چوب و ساده مات مدرن طراحی شده است. قیمت ترموموال AGT از ترموود بسیار ارزان تر است و سرعت نصب و نگهداری راحت تری نسبت به ترموود دارد این محصول بیشتر در فضاهای اداری، دیوار تلویزیون و دیوار های دکوراتیو نصب میشود. ابعاد ترمووال عرض ۱۰ و ۱۲ سانتیمتر به ارتفاع ۲۸۰ سانتیمتر میباشد.

یکی از پرطرفدار‌ترین دیوارپوش های برند محبوب AGT  می‌باشد، ما در پارادایس دیزاین ۳ سری مختلف از این برند را در رنگ ها و و طرح های مختلف موجود داریم. که طرح مقطع آن به صورت ترمووال است و این سری دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می‌باشد که این رنگ‌ها شامل جدید‌ترین رنگ‌های به صورت مات است و پاسخگو بسیاری از سلیقه‌ها می‌باشد. همچنین دیوارپوش‌های ای جی تی از جنس ام دی اف بسیار با کیفیت است که همین موضوع باعث استحکام و طول عمر بیشتر این محصول می‌شود.

مشخصات ترمو وال AGT :

طول عمر بالا

استحکام بسیار بالا

ساخت ترکیه

عرض هر شاخه ۱۲.۱ سانتی متر

MDF بسیار با کیفیت

طول هر شاخه ۲.۸۰ متر

ضخامت ۱۶ میل

نوع بسیار بالا در طرح و رنگ

دارای روکش مات

مقطع‌های ترند و به روز

غیرقابل نفوذ حشرات

مقاوم در برابر ضبه و فشار

استاندار E0

 

یکی دیگر از ویژگی‌ها شاخص و بسیار مهم محصولات AGT  اهمیت دادن این شرکت به مصرف‌کنندگان محصولات می‌باشد زیرا این محصولات دارای استاندار E0 می‌باشد پس در نتیجه دیوارپوش و قرنیز‌های این شرکت از خود گاز فرمالدئید که برای سلامتی انسان بسیار مضر می‌باشد پخش نمی‌کند.

برای استعلام قیمت انواع دیوارپوش و خرید دیوارپوش کلیک کنید.

در مورد شرکت AGT :

شرکت ای جی تی « AGT » با هدف تهیه و گسترش فرآورده‌های پیشرفته چوب با جدیدترین فن‌آوری، فعالیت خود را از سال ۱۹۸۴ در آنتالیا آغاز کرد و در سال ۱۹۹۴ اولین کارخانه صنعتی خود را تأسیس نمود. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو دنیا در حوزه صنایع چوب و مبلمان است. کارخانجات ای جی تی «AGT» در شهرک صنعتی آنتالیا با مساحت کل ۴۰۰ هزار متر مربع، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف (MDF)، پانل، پروفیل دیوارپوش ترمووال و همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش پارکت لمینت ، درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات ارائه می‌دهند. ورق های گلاس «AGT» نیز یکی از محبوب‌ترین بِرندها در جهان است. این شرکت در رده‌بندی ۵۰۰ گروه بزرگ صنعتی ترکیه جایگاه خوبی دارد. گردش مالی این شرکت در سال ۲۰۱۶ فراتر از ۷۰۰ میلیون لیر ترکیه بوده و به رشد اقتصادی معادل ۴۵% نائل شده است. پشتکار بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی مفید انسانی در شرکت ای جی تی «AGT» این توان را به آن داده تا تمام مصالح چوبی لازم برای کاربردهای داخلی ساختمان را در کارخانجات خود تولید کند.

 قیمت دیوارپوش ترمووال AGT

مواد اولیه، استفاده شده در محصولات AGT، از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین متریال‌ها تشکیل شده است. این باعث ایجاد کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار می‌شود. بنابراین، منطقی است که قیمت این محصولات نیز بسیار بالاتر از دیگر برندها باشد. همچنین قیمت دیوارپوش ترمووال AGT در مدل های مختلف ، و همچنین رنگها با یکدیگر متفاوت است.

sara بازدید : 8 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

امروزه تی وال به یک آیتم پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخی تبدیل شده است. استفاده از تلویزیون‌های LED و LCD شاید مهم‌ترین دلیل برای نصب تی وال باشد. جذابیت و مدرنیته‌ای که تی وی وال در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند، دلیل دیگری برای پرطرفدار شدن آن است.ما در این مطلب قصد داریم با شما در مورد تی وی وال که با نام استند تی وی نیز شناخته می‌شود، صحبت کنیم. ویژگی‌ها و مزایای که دارد را مورد بررسی قراردهیم و آن را با میز تلویزیون‌های معمولی قدیمی مقایسه کنیم. بنابراین اگر هنوز در مورد نصب تی وی وال برای منزل خود تردید دارید، یا اینکه دوست دارید در مورد آن اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می‌کنم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.
تی وی وال چیست؟
بخش اول مقاله را با این سوال شروع می‌کنیم که تی وال چیست؟ تی وی وال (Tv wall) در لغت انگلیسی با عبارت دیوار پشت تلویزیون معنا می‌شود، که در تعریف به دیواری گفته می‌شود که تلویزیون روی آن نصب می‌گردد.

اما تی وی وال، همیشه دیوار خانه نیست. خیلی اوقات، صفحاتی جداهستند که با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بر روی یکی از دیوارهای خانه کار شده و در نهایت تلویزیون روی آن نصب می‌شود. برای تی وی وال‌ها، تنوع زیادی از نظر طرح، رنگ و مدل وجود دارد که می‌توان متانسب با دکوراسیون کلی منزل، بهترین آن را به کار برد.

چرا باید از تی وال استفاده کنیم؟
فرقی نمی‌کند شما بخواهید در کدام بخش از خانه خود تلویزیون استفاده کنید؛ سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و یا اتاق خواب. تفاوتی نمی‌کند که منزلی با متراژ بالای ۲۰۰ متر دارید یا یک خانه نقلی کوچک ۶۰ متری. اهمیتی ندارد که سبک دکورسیون منزل شما چیست؛ کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن و یا روستیک. در هر صورت تی وی وال یک ایده عالی برای داشتن خانه‌ای شیک مطابق با دکوراسیون روز است که مزایا دیگری را نیز به دنبال دارد.

صرفه جویی در فضا، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تی وی وال است که استفاده از آن را به ویژه برای فضاهای کوچک، ضروری می‌کند. میزهای تلویزیون‌های قدیمی بخش قابل توجهی از فضای خانه را اشغال می‌کرد. اما استند تی وی، روی دیوار چسبیده و کمترین فضا از اتاق را به خود اختصاص می‌دهد.
در تی وی وال ها، برای کابل‌ها و سیم‌های تلویزیون، جای مخصوص به آن در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل، مانند میز تلویزیون های قدیمی، سیم‌ها روی زمین پخش نشده و ظاهری شلخته را ایجاد نمی‌کند. بنابراین ایجاد نظم، دلیل دیگری برای استفاده از تی وی وال‌ها می‌باشد.
زیبایی و چیدمان به روز، علت دیگری است که نصب تی وال را ضروری می‌کند. فقط کافیست ظاهر شیک و مدرنی که انواع تی وی وال دارند با میز تلویزیون‌های قدیمی، مقایسه کنید تا تفاوت را مشاهده کرده و به یکی دیگر از دلایل بکارگیری تی وی وال‌ها پی ببرید. امکان طراحی تی وی وال مناسب برای هر سبک دکوراسیونی، دلیل دیگری برای نصب آن می‌باشد.

معایب تی وی وال
تی وی وال در کنار کاربردهای عالی و ویژگی‌های جذابی که دارد، می‌تواند نقطه ضعف‌هایی هم داشته باشد. هر چند این نقطه ضعف‌ها بسیار ناچیز بوده و از محبوبیت تی وال کم نکرده است.

مهم‌ترین ایراد تی وی وال هزینه نصب آن است. این کار باید به افراد متخصص سپرده شود. برخی از هزینه مربوط دستمزد نصب بوده، اما بخش اصلی هزینه برای متریال، پیچ، اتصالات و لوازم مورد نیاز است. هر چقدر این لوازم را از محصولاتی با کیفیت بالاتر انتخاب کنید، هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

انواع تی وی وال
تا اینجا دانستید که تی وی وال چیست، چه کاربردی دارد و در مقایسه با میز تلویزیون‌های قدیمی از چه مزایایی برخوردار است. با توجه به تنوع تی وی وال، بهتر است که با انواع آن نیز آشنا شوید، تا بتوانید انتخاب بهتری از آن داشته باشید. انواع استند تی وی به شرح زیر است:

تی وی وال کلاسیک
هماهنگ بودن عناصر از نظر سبک و طراحی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی است. اگر سبک‌های کلاسیک را می‌پسندید و منزلی با این دیزاین دارید، می‌توانید از تی وی وال کلاسیک استفاده کنید. این مدل بسیار پرطرفدار بوده و جلوه‌ای لاکچری را درخانه ایجاد می‌کند.

تی وی وال مدرن
تی وال مدرن نیز طرفداران خود دارد و برای خانه‌های کوچک امروزی با دکورسیون مدرن و مینیمال، گزینه مناسبی است. این سبک ها، معمولا ساده و شیک بوده و در آن از آیتم‌های جدید اما ساده استفاده می‌شود.

sara بازدید : 9 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

بهترین ترمووال برای سالن چه مدلی است

ترمووال ها از جنس پی وی سی یا نوعی پلاستیک هستند و جنس سخت و مقاومی دارند. ترمووال در برابر رطوبت، خط و خش و ضربه، سرما و گرما مقاوم است. کاملاً قابل شستشو و تمیز شدن هست. دیوارپوش ترمووال،وزن خیلی زیادی ندارد. ترمووال، رنگ های متنوع و زیبایی دارد. اکثر رنگ های ترمووال، چوبی یا خنثی هستند.

ترمووال ها رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، گردویی، چوبی روشن، کرمی، سفید، طلایی، نقره ای، طوسی و سرمه ای دارند. ترمووال های با رنگ های چوبی اکثراً ظاهری رگه دار و شبیه چوب طبیعی دارند. ولی بعضی رنگ های ترمووال ها مانند سفید هم از نوع چوبی و هم به صورت خالص و بدون رگه تولید شده است.


دیوارپوش ترمووال برای دیزاین دیوار فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ترمووال را برای دیوار پشت تلویزیون، دیوارهای پذیرایی، دیوار اتاق خواب، دیوار راهرو یا ورودی آشپزخانه می توان به کار برد.دیوارپوش ترمووال برای زیبایی بیشتر دیوارها یا پوشاندن عیب و ایرادهای دیوار به کار می رود. شما می توانید فقط بخش کوچکی از یک دیوار را با یک یا دو ترموال دیزاین کنید. در این حالت بقیه دیوار می تواند خالی بماند یا با دیوارپوش فومی، کاغذ دیواری یا بقیه دیوارپوش ها پوشانده شود.علاوه بر این می توانید کل یک دیوار را با دیوارپوش ترمووال تزیین کنید. این کار یک دیوار یکدست و یکنواخت درست می کند که می تواند ارتفاع سقف را بلندتر نشان دهد. البته این ایده برای همه خانه ها مناسب نیست.


کاربرد ترمووال برای سالن پذیرایی
اگر از رنگ های چوبی ترمووال مانند قهوه ای، گردویی و … یا رنگ های تیره آن استفاده می کنید به ابعاد و نورگیری خانه دقت کنید. در یک پذیرایی یا اتاق خواب کوچک یا تاریک، بهتر است از ترمووال تیره کمتر استفاده کنید. همچنین پوشاندن کل دیوار با ترمووال در این خانه ها درست نیست چون فضا را دلگیر و کوچک نشان می دهد. در فضایی که مبلمان یا دکوراسیون تیره دارد بهتر است از ترمووال رنگ روشن مثل سفید استفاده کنید. همچنین به دلیل برجستگی و فرورفتگی ترمووال ها، کاربرد متریال ها و مبلمان ساده تر در بخش های دیگر، زیبایی و هماهنگی بیشتری ایجاد می کند.

sara بازدید : 6 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

معایب
تاپشیت‌ ها علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارند دارای معایبی نیز هستند، اما تعداد مزیت ‌های آن نسبت به معایب این دیوارپوش بسیار بیشتر خواهد بود به گونه‌ ای که می ‌توان معایب آن را نادیده گرفت.

بالا بودن قیمت تاپشیت نسبت به کاشی و سرامیک یکی از معایب مهم آن خواهد بود.
این محصول تنها جهت استفاده در محیط ‌های داخلی مناسب خواهد بود و امکان استفاده از آن در فضا های خارجی وجود نخواهد داشت.
از مقایسه ماربل شیت و سنگ‌ های طبیعی می ‌توان دریافت که این دیوارپوش حس واقعی بودن را به فرد القا نمی ‌کند.
تاپشیت ‌ها در فصل زمستان سرد می ‌شوند و نمی ‌توانند همانند یک عایق عمل کنند.
از دیگر معایب این دیوارپوش آن است که تنها می ‌تواند دکوراسیونی شیک و لوکس را ایجاد نماید و همانند چوب قادر به ایجاد فضایی طبیعی نخواهد بود.

ماربل شیت و تاپ شیت خوبه ؟

حال در پاسخ به اینکه آیا ماربل شیت خوبه و ارزش خرید دارد باید بگوییم که بهتر از خودتان مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید. با توجه به شرایط خود و مکانی که میخواهید از آن استفاده کنید می توانید تصمیم بگیرید که این نوع کفپوش برای شما مناسب است یا خیر ؟

از کجا بخریم ؟
آذرخش دکور بزرگترین مرجع و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران و سایر شهرستان ها است. این مجموعه انواع دیوارپوش، کفپوش و سایر تجهیزات دکوراسیون را به صورت نقد و اقساط با قیمت درب کارخانه به شما عرضه می کند.
مزایای دیوارپوش ماربل شیت چیست؟
ماربل شیت به‌تازگی آن‌قدر محبوب شده که هر کسی که توان خرید سنگ مرمر طبیعی را ندارد، به سراغ آن می‌رود. به همین دلیل مهم‌ترین مزیت ماربل قیمت پایین‌تر آن نسبت به سنگ طبیعی در عین داشتن ظاهر مشابه است. با سایر مزایای ماربل شیت در ادامه آشنا می‌شوید:

۱. کیفیت بالا
 ماربل شیت‌ها درخشش و کیفیت سنگ طبیعی را ندارند؛ اما این موضوع نباید باعث شود که نسبت به کیفیت آن‌ها بدبین باشید. کیفیت دیوارپوش ماربل شیت نسبت به بسیاری از گزینه‌های موجود برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی، پذیرایی و … بالاتر است و عمر بالایی دارد. همچنین صفحات ماربل شیت معمولاً نسبت به خط‌وخش مقاوم هستند.
۲. وزن سبک
وزن ماربل شیت از سنگ، چوب و مصالح مشابه بسیار پایین‌تر است و به همین دلیل حمل‌ونقل و نصب آن به‌آسانی و با سرعت بالا انجام می‌شود. 

۳. انعطاف‌پذیری بالا
همان‌طور که گفتیم ترکیب خاص ماربل شیت منجر به انعطاف‌پذیری بالای آن شده و باعث می‌شود که امکان تولید آن در اندازه‌ها و ضخامت‌های متفاوت فراهم شود. همچنین این شیت‌ها مثل سنگ هنگام کارهای ظریف به‌راحتی نمی‌شکنند و می‌توانید آن‌ها را خم کنید و شکل بدهید تا برای نصب در فضاهای دارای پلان خاص آماده شوند.

۴. نصب آسان
نصب دیوارپوش ماربل شیت بسیار آسان است و حتی خودتان هم می‌توانید آن را نصب کنید. بعضی از این شیت‌ها ریل‌هایی دارند که اتصال آن‌ها به یکدیگر و سایر دیوارپوش‌ها را آسان می‌کند.

۵.نگهداری و نظافت آسان
با استفاده از آب گرم، صابون و یک دستمال به‌راحتی می‌توانید ماربل شیت را تمیز کنید تا مثل روز اولش شود. همچنین این شیت‌ها نسبت به کاشی و سنگ بهداشتی‌تر هستند و دیرتر جرم می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود که برای حمام و دستشویی ایدئال باشند.

۶. تنوع طرح و رنگ 
در استفاده از سنگ‌های طبیعی، باید به گزینه‌هایی که طبیعت در اختیارتان گذاشته بسنده کنید و نمی‌توانید توقع تنوع زیادی داشته باشید. این در حالی است که ماربل شیت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و بعضی از آن‌ها آن‌قدر شفاف هستند که می‌توانید پشت آن‌ها را نورپردازی کنید.
۷. امکان ترازکردن سطوح
امکان وجود برجستگی و پستی و بلندی در ماربل شیت‌ها بسیار کم است و به همین دلیل با استفاده از آن می‌توانید دیوارهای ناهموار و غیر تراز سرویس بهداشتی را صاف کنید. البته اگر این ناهمواری‌ها زیاد باشد، احتمالاً باید برای زیرسازی زمان زیادی بگذارید. 

۸. تعمیر و کندن آسان
اگر روزی خواستید خانه‌تان را عوض کنید یا از دیوار پوش ماربل شیت‌ خسته شدید، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را از دیوار بکنید و جابه‌جا کنید. این مزیت هنگام نصب هم وجود دارد، یعنی به‌راحتی می‌توانید این شیت‌ها را روی هر سطحی اجرا کنید.
معایب ماربل شیت چیست؟
ممکن است مزایای متعدد ماربل شیت در کنار قیمت مناسب آن باعث شود که برای خرید آن وسوسه شوید. لیست معایب ماربل شیت به شما کمک می‌کند که با دید بازتر نسبت به انتخاب آن فکر کنید:

لک‌شدن آسان
با وجود نظافت سریع و آسان، مقاومت ماربل شیت در برابر لکه‌ها پایین است و وقتی از رنگ‌های روشن آن در آشپزخانه استفاده کنید، این عیب بیشتر خود را نشان می‌دهد. 

sara بازدید : 6 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

پلی وینیل کلراید که به اختصار pvc گفته می شود، نوعی پلاستیک است که به جای برخی مصالح می تواند برای پوشش دیوارها مورد استفاده قرار گیرد. دیوارپوش پی وی سی به صورت پنل هایی در ابعاد 6*20 و 6*25 با ضخامت 8 میلیمتر بوده، طرح و رنگ های مختلفی همچون تک رنگ، طرح سنگ و آجر، طرح چوب ( با تناژهای مختلفی از طرح و رنگ چوب ) و سه بعدی دارد. در زمان خرید با توجه به ابعاد دیوار مورد نظر و مکان نصب و سلیقه تان می توانید یکی از طرح و رنگ ها را در اندازه و تعدادی که لازم دارید تهیه کنید.

مزایای دیوار پوش پی وی سی

دلیل محبوبیت زیاد دیوارپوش های pvc مزایای متعددی می باشد که با نصب به آنها دست پیدا می کنید. از مهم ترین این مزایا می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

نصب آسان

پنل های پی وی سی به صورت کلیکی (نر و مادگی) می باشند، همین موضوع باعث شده کار نصب به راحتی و با سرعت بالایی پیش برود. کافیست ابتدا زیر ساخت و سطح دیوار را آماده و برآمدگی و تور رفتگی های آن را حذف کنید و سپس نصب را انجام دهید.

پی وی سی ضد آب است

دیوارپوش پی وی سی ضد آب بوده و قابل شستشو می باشد. به همین دلیل برای اتاق کودکان، راهروها یا قسمت هایی که مرتبا در معرض آلودگی و کثیف شدن هستند بسیار مناسب می باشد.

دیر اشتعال

دیوارپوش پی وی سی دمای ذوب بالای 80 درجه دارد و به سختی دچار حریق شده وهمچنین به دلیل ریزنده بودن قطعات در هنگام اشتعال، سوختگی پیش نمی رود و خود به خود دچار اطفا حریق می شود.

pvcعایق حرارتی است

دیوارپوش های پی وی سی عایق حرارتی بوده و در مکانی که مورد استفاده قرار گیرند باعث جلوگیری از هدردهی سرما و گرمای محیط تا 40 درصد می شوند.

قابلیت نصب pvcروی تمام سطوح

یکی از بهترین مزایای دیوارپوش های پی وی سی، قابلیت نصب آنها بر روی تمام سطوح می باشد. به طوریکه می توان آنها را بر روی سطوح و دیوارهای قدیمی سیمانی و گچی و سنگی براحتی نصب نمود.

قابلیت جداسازی و نصب مجدد پی وی سی

اگر قصد جابه جایی این دیوارپوش به مکانی جدید را داشته باشید، به راحتی می توانید تایل ها را از دیوار جدا کرده و در جایی دیگر به کار ببرید. قابلیت جداسازی آسان و نصب مجدد تایل های پی وی سی باعث میشود بتوانید تا حد زیادی هزینه های بازسازی ساختمان را کاهش دهید. این ویژگی مخصوصا در دفاتر کار و خانه های استیجاری اهمیت بیشتری دارد.

موارد استفاده و کاربرد دیوارپوش‌های پی وی سی

استفاده از این ابزار در طراحی دکوراسیون علاوه بر زیباسازی فضای داخلی ساختمان به برطرف کردن عیوب دیوارها و نگهداری از آنها کمک بسزایی می‌کند. از آنجایی که دیوارپوش پی وی سی به عنوان یک عایق عمل می‌کند، می‌توان از آن در فضاهای مختلفی مانند انواع سالن‌ها، بیمارستان‌ها، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و… استفاده کرد. از این نوع دیوارپوش معمولا برای فضاهای دارای رطوبت بدون هیچ نگرانی استفاده می‌شود.

انواع دیوارپوش pvc

انواع دیوارپوش های پی وی سی از نظر جنس، طرح، رنگ و کاربرد با هم متفاوت هستند. با توجه به سلیقه افراد و مکان نصب دیوارپوش انتخاب‌ها می‌توانند متفاوت باشند. بنابراین پس از آشنایی با انواع دیوارپوش پی وی سی می‌توانید بدون هیچ محدودیتی یک انتخاب عالی داشته باشید.

دیوارپوش پی وی سی ساده

این نوع دیوارپوش همانطور که از نام آن پیداست ساده‌ترین و به نوعی معمولی‌ترین نوع دیوارپوش پی وی سی است. پنل‌های پی وی سی ساده توخالی ساخته می‌شوند، به طوری که در مقابل ضربات شکننده هستند. به همین جهت طراحان از این نوع دیوارپوش برای مکان‌های پر رفت و آمد استفاده نمی‌کنند.

دیوارپو‌ش‌های پی وی سی ساده در طول 6 متر و به ابعاد 20 سانتی متر ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه کم از پی وی سی ساده برای فضاهایی که امکان آسیب رسیدن به دیوارپوش بسیار پایین است استفاده کنید.

غیر قابل نفوذ برای حشرات

حشرات موذی قادر به نفوذ در دیوارپوش پی وی سی نبوده و از نظر تجمع و لانه سازی حشرات نیز خیالتان راحت باشد. به همین دلیل می توان از این دیوارپوش ها برای اتاق کودکان و محیط های آزمایشگاهی و آشپزخانه ها استفاده کرد.

دیوارپوش پی وی سی بی بو می باشد

اگر در هنگام خرید به کیفیت دیوارپوش پی وی سی کاملا اهمیت داده و با دقت انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که جنس های درجه یک هرگز بویی نداشته و حتی می توانید این تایل ها را بر روی دیوارهایی که رطوبت دارند نصب کنید تا مانعی برای ورود بوی نم به داخل منزل شود.

مقاومت بالا دیوارپوش pvc در برابر ضربه

دیوارپوش pvcدر برابر ضربه مقاوم بوده و با فشار یا افتادن اجسام سنگین بر روی آن به سختی دچار شکستگی و ترک می شود. این ویژگی باعث میشود تا در محیط های کاری یا اتاق کودکان که احتمال برخورد اشیای نوک تیز با دیوار زیاد است، به دیوارپوش آسیب وارد نشود.

تنوع رنگ بسیار بالا

دیوارپوش پی وی سی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و نیاز به رنگ آمیزی قبل یا بعد از نصب ندارد. ولی چنانچه تمایل به رنگ با سلیقه خودتان داشتید می توانید از انواع خام آن تهیه کرده و به راحتی رنگ آمیزی کنید.

اتصال بدون درز بین تایل ها

بعد از نصب دیوارپوش پی وی سی، بین پنل ها درزی باقی نمانده و جایی برای رشد باکتری و حشرات ندارد. این مزیت علاوه بر رعایت بهداشت باعث استحکام بیشتر قطعات در کنار یکدیگر نیز می شود.

قیمت ارزان

pvc نسبت به بقیه دیوار پوش ها ارزان تر می باشد. اگر منزل یا محل کارتان نیاز به تغییرات دارد و قصد دارید هزینه کمتری را صرف این کار کنید، بدون شک پی وی سی بهترین گزینه می باشد.

خاصیت ضد زنگ دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی با هوا وارد واکنش نشده و احتمال اکسید شدگی در آنها وجود ندرد. به همین دلیل به مرور شاهد فرسودگی آنها نخواهید بود.

تعمیر آسان

دیوارپوش pvc قابلیت تعمیر و نگهداری آسانی دارد. اگر قسمتی از دیوارپوش پی وی سی دچار فرسودگی یا خرابی شود، نیازی به تعویض کل تایل ها نیست و فقط همان قسمت فرسوده را می توان به راحتی با قطعه ای سالم جایگزین کرد.

دیوار پوش پی وی سی عایق صدا بوده، از این رو مناسب اتاق خواب یا دفاتر کاری می باشد. از این دیوارپوش برای اتاق کارهایی که سروصدا دارند نیز می توان استفاده کرد تا آلودگی صوتی کمتری به بیرون از اتاق راه یابد.

سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف

همان طور که قبلا اشاره کردیم دیوارپوش پی وی سی به دلیل اینکه ضد رطوبت بوده و با هوا نیز واکنش نشان نمی دهد مناسب هر گونه آب و هوایی اعم از خشک و مرطوب می باشد. به همین دلیل است که دیوارپوش های pvc در محیط های مرطوب با حرارت بالا و حتی سرد کاربرد داشته و ماندگاری زیادی دارند.

sara بازدید : 22 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (2)

انواع جراحی سرطان پستان: به عبارت ساده دو روش برای جراحی سرطان پستان وجود دارد: Mastectomy - ماستکتومی, Lumpectomy - لامپکتومی
چنانچه هر فرد به واسطه تشخیص اولیه پزشک و مشکوک بودن به احتمال ابتلا به سرطان پستان، در تست های موجود همچون سونوگرافی پستان شرکت نماید و جواب آزمون انجام شده مثبت باشد، باید حتماً به فکر درمان باشد. جراحی های سرطان پستان یکی از روش های درمان این بیماری است.

sara بازدید : 11 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

نتیجه جراحی سرطان ممکن است باعث احساس اضطراب در شما شود. با مطالعه بیشتر در مورد جراحی سرطان و چگونگی و علت استفاده از آن، ذهن خود را آرام کنید. جراحی سرطان (عملی برای برداشتن بخشی از بدن شما برای تشخیص یا درمان سرطان) پایه و اساس درمان سرطانی است که در بدن باقی مانده است.

دلایل جراحی سرطان

دلایل عمده‌ای که ممکن است تحت عمل جراحی سرطان قرار بگیرید عبارتند از:

پیشگیری از سرطان. اگر شما خطر ابتلا به سرطان بالا در برخی از بافت‌ها یا اندام‌های خاص خود دارید، پزشک شما ممکن است قبل از بروز سرطان، توصیه کند که آن بافت‌ها یا اندام را بردارند.
به عنوان مثال، اگر شما با یک بیماری ژنتیکی به نام پولیپوز آدنوماتوز خانوادگی به دنیا آمده باشید؛ پزشک شما ممکن است از عمل جراحی سرطان برای برداشتن روده بزرگ و راست روده شما استفاده کند، زیرا شما خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ بالایی دارید.

sara بازدید : 12 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

مقدمه
در بازسازی جدارشکم پس از رزکسیون وسیع تومورهای آن،گاهی امکان پوشش نقص حاصله توسط پوست وجود ندارد. هدف از این گزارش ، معرفی 5 بیمار با نقص وسیع جدار شکم است که تحت جایگرینی موفقیت آمیز  با مش قرار گرفتند.
معرفی بیمار

منبع 
پنج بیمار که به علت بدخیمی جدار شکم تحت رزکسیون جدار قرار گرفتند، به علت نقص فاسیایی حاصله در همه آنها از مش به عنوان  جایگزین جدار شکم استفاده می گردد.
در اینها مش ((مرسلین یا پرولن)) به لبه های فاسیا  دوخته شد و پس از تشکیل نسج جوانه ای روی مش، گرافت نیمه ضخامت روی آن تعبیه شد. در پیگیری زمانی 11 - 56 ماه در هیچکدام عود موضعی مشاهده نگردید.
نتیجه گیری
این گزارش نشان داد پس از جراحی سرطان وسیع تومورهای جدار شکم اگر امکان پوشاندن نقص حاصله با بافت های طبیعی نباشد، می توان از مش های صناعی به عنوان جایگزین جدار شکم استفاده کرد.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 2,369
  • بازدید کلی : 4,973