loading...
کلینیک سرطان ایران
sara بازدید : 6 چهارشنبه 15 فروردین 1403 نظرات (0)

معایب
تاپشیت‌ ها علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارند دارای معایبی نیز هستند، اما تعداد مزیت ‌های آن نسبت به معایب این دیوارپوش بسیار بیشتر خواهد بود به گونه‌ ای که می ‌توان معایب آن را نادیده گرفت.

بالا بودن قیمت تاپشیت نسبت به کاشی و سرامیک یکی از معایب مهم آن خواهد بود.
این محصول تنها جهت استفاده در محیط ‌های داخلی مناسب خواهد بود و امکان استفاده از آن در فضا های خارجی وجود نخواهد داشت.
از مقایسه ماربل شیت و سنگ‌ های طبیعی می ‌توان دریافت که این دیوارپوش حس واقعی بودن را به فرد القا نمی ‌کند.
تاپشیت ‌ها در فصل زمستان سرد می ‌شوند و نمی ‌توانند همانند یک عایق عمل کنند.
از دیگر معایب این دیوارپوش آن است که تنها می ‌تواند دکوراسیونی شیک و لوکس را ایجاد نماید و همانند چوب قادر به ایجاد فضایی طبیعی نخواهد بود.

ماربل شیت و تاپ شیت خوبه ؟

حال در پاسخ به اینکه آیا ماربل شیت خوبه و ارزش خرید دارد باید بگوییم که بهتر از خودتان مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید. با توجه به شرایط خود و مکانی که میخواهید از آن استفاده کنید می توانید تصمیم بگیرید که این نوع کفپوش برای شما مناسب است یا خیر ؟

از کجا بخریم ؟
آذرخش دکور بزرگترین مرجع و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران و سایر شهرستان ها است. این مجموعه انواع دیوارپوش، کفپوش و سایر تجهیزات دکوراسیون را به صورت نقد و اقساط با قیمت درب کارخانه به شما عرضه می کند.
مزایای دیوارپوش ماربل شیت چیست؟
ماربل شیت به‌تازگی آن‌قدر محبوب شده که هر کسی که توان خرید سنگ مرمر طبیعی را ندارد، به سراغ آن می‌رود. به همین دلیل مهم‌ترین مزیت ماربل قیمت پایین‌تر آن نسبت به سنگ طبیعی در عین داشتن ظاهر مشابه است. با سایر مزایای ماربل شیت در ادامه آشنا می‌شوید:

۱. کیفیت بالا
 ماربل شیت‌ها درخشش و کیفیت سنگ طبیعی را ندارند؛ اما این موضوع نباید باعث شود که نسبت به کیفیت آن‌ها بدبین باشید. کیفیت دیوارپوش ماربل شیت نسبت به بسیاری از گزینه‌های موجود برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی، پذیرایی و … بالاتر است و عمر بالایی دارد. همچنین صفحات ماربل شیت معمولاً نسبت به خط‌وخش مقاوم هستند.
۲. وزن سبک
وزن ماربل شیت از سنگ، چوب و مصالح مشابه بسیار پایین‌تر است و به همین دلیل حمل‌ونقل و نصب آن به‌آسانی و با سرعت بالا انجام می‌شود. 

۳. انعطاف‌پذیری بالا
همان‌طور که گفتیم ترکیب خاص ماربل شیت منجر به انعطاف‌پذیری بالای آن شده و باعث می‌شود که امکان تولید آن در اندازه‌ها و ضخامت‌های متفاوت فراهم شود. همچنین این شیت‌ها مثل سنگ هنگام کارهای ظریف به‌راحتی نمی‌شکنند و می‌توانید آن‌ها را خم کنید و شکل بدهید تا برای نصب در فضاهای دارای پلان خاص آماده شوند.

۴. نصب آسان
نصب دیوارپوش ماربل شیت بسیار آسان است و حتی خودتان هم می‌توانید آن را نصب کنید. بعضی از این شیت‌ها ریل‌هایی دارند که اتصال آن‌ها به یکدیگر و سایر دیوارپوش‌ها را آسان می‌کند.

۵.نگهداری و نظافت آسان
با استفاده از آب گرم، صابون و یک دستمال به‌راحتی می‌توانید ماربل شیت را تمیز کنید تا مثل روز اولش شود. همچنین این شیت‌ها نسبت به کاشی و سنگ بهداشتی‌تر هستند و دیرتر جرم می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود که برای حمام و دستشویی ایدئال باشند.

۶. تنوع طرح و رنگ 
در استفاده از سنگ‌های طبیعی، باید به گزینه‌هایی که طبیعت در اختیارتان گذاشته بسنده کنید و نمی‌توانید توقع تنوع زیادی داشته باشید. این در حالی است که ماربل شیت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و بعضی از آن‌ها آن‌قدر شفاف هستند که می‌توانید پشت آن‌ها را نورپردازی کنید.
۷. امکان ترازکردن سطوح
امکان وجود برجستگی و پستی و بلندی در ماربل شیت‌ها بسیار کم است و به همین دلیل با استفاده از آن می‌توانید دیوارهای ناهموار و غیر تراز سرویس بهداشتی را صاف کنید. البته اگر این ناهمواری‌ها زیاد باشد، احتمالاً باید برای زیرسازی زمان زیادی بگذارید. 

۸. تعمیر و کندن آسان
اگر روزی خواستید خانه‌تان را عوض کنید یا از دیوار پوش ماربل شیت‌ خسته شدید، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را از دیوار بکنید و جابه‌جا کنید. این مزیت هنگام نصب هم وجود دارد، یعنی به‌راحتی می‌توانید این شیت‌ها را روی هر سطحی اجرا کنید.
معایب ماربل شیت چیست؟
ممکن است مزایای متعدد ماربل شیت در کنار قیمت مناسب آن باعث شود که برای خرید آن وسوسه شوید. لیست معایب ماربل شیت به شما کمک می‌کند که با دید بازتر نسبت به انتخاب آن فکر کنید:

لک‌شدن آسان
با وجود نظافت سریع و آسان، مقاومت ماربل شیت در برابر لکه‌ها پایین است و وقتی از رنگ‌های روشن آن در آشپزخانه استفاده کنید، این عیب بیشتر خود را نشان می‌دهد. 

برچسب ها ماربل شیت , دیوارپوش ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 796
  • بازدید سال : 2,477
  • بازدید کلی : 5,081